Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Komunita Frontendisti.cz hledá koordinátorku/koordinátora (hlavně pro konferenci FrontKon)

Martin Michálek

Vydáno: 21. 05. 2024

Jsme Frontendisti.cz a našim cílem je budovat a vzdělávat komunitu frontendových vývojářek a vývojářů. Pro naši komunitu organizujeme pravidelné meetupy v Praze a Brně, jednou ročně také konferenci FrontKon.

Co budeš dělat?

  • Staneš se hlavním organizátorem konference FrontKon, která se loni povedla, a kterou bychom rádi každoročně opakovali. Jde o akci asi pro 500 lidí, která se uskutečnila v Brně, letos bychom ji chtěli dělat v Praze.
  • Budeš mít také zodpovědnost za udržování „tepu" a systému v organizaci meetupů.
  • Tvým úkolem bude také slaďovat a řídit tým deseti dobrovolníků.

Co musíš umět a mít?

  • Organizační dovednosti a zkušenosti s pořádáním akcí.
  • Zavádění a udržování projektového řízení a procesů pro koordinaci týmu.
  • Komunikační dovednosti, hlavně směrem k cca deseti členného týmu.
  • Stačí ti jen rámcové povědomí o frontendu a české frontendové komunitě.
  • Trpělivost s partou dobrovolníků. ;)

Jak fungujeme?

  • Jsme tři hlavní organizátoři a asi deset dalších lidí, kteří pomáhají od organizace meetupů až po sociální sítě nebo newslettery.
  • Domlouváme se přes Basecamp, jednou za čas se synchronizujeme na Meetech.
  • Fyzicky jsme hlavně v Praze a Brně, ale většinou se domlouváme online.
  • Děláme ročně asi 10 meetupů v Praze, Brně, občas nějaký ten hospodský sraz, občas nějakou spolupráci v jiných městech. Jednou ročně konferenci, kde bychom rádi střídali Prahu a Brno.
  • Program akcí, sociální sítě a další „oficiální" komunikaci nebudeš muset řešit. V týmu ti také pomůžeme s partnery a prostory.

Co to obnáší a co za to?

  • Během roku jde o práci na pár jednotek hodin týdně. Komunikujeme asynchronně (Basecamp, Slack) a obvykle jsme k dispozici v běžných pracovních hodinách.
  • Celkem úvazek odhadujeme na 360 hodin na rok. Organizace konference (v říjnu) ti během roku zabere kolem 150 hodin, polovina z nich padne na měsíc konání, tedy zatím říjen. Zbytek představuje zhruba hodina denně na management komunity a meetupů.
  • Nepočítáme s dobrovolnickým nasazením z tvé strany. Nějaké peníze na tuto pozici máme. :-) Nemůžeme si dovolit komerční hodinovku, ale na druhou stranu nabízíme možnost setkávat se se zajímavými lidmi a firmami na české technologické scéně.
  • Preferovaná forma je faktura (OSVČ), ale není to nutnou podmínkou.

Buď tím, kdo posune jednu z největších IT komunit v Česku na další level a přidej se k nám!

Máš dotazy nebo zájem? Piš Martinovi Michálkovi na [email protected] nebo volej na +420 724 071 700.

Očekáváme od tebe soupis tvých zkušeností (nebo přímo CV). Následně se uvidíme v rámci výběrového řízení na online callu.